Obrátit se na nás můžete v těchto oblastech:

  • Kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců.
  • Tvorba přehledů pro úřady.
  • Zastupování, na základě plné moci, při jednání se správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou nebo finančním úřadem.
  • Evidence na úřadech, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na správě sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťovnách.
  • Roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců.
  • Příprava příkazů k úhradě.
  • Evidenční a mzdové listy.

Jsme si vědomi kolik času ukrojí příprava mezd, tvorba výplatnic, starosti s finančními úřady, pojišťovnami a jinými orgány nebo dokládání náležitostí. Proto jsme Vaší pravou rukou v oblasti personalistiky a mzdové agendy. Díky dlouholetým zkušenostem s různými druhy podnikání Vám poskytujeme odborné služby, které Vám ušetří starosti, čas i peníze.

Jak spolupráce probíhá?

  1. Na základě Vaší poptávky si domluvíme schůzku, kde probereme Vaše požadavky a seznámíme se s fungováním Vašeho podniku v oblasti mzdové agendy a personalistiky.
  2. Dále si vymezíme úkoly, které za Vás budeme pravidelně řešit, smluvíme si podmínky spolupráce a převezmeme si potřebné doklady a dokumenty.
  3. A nyní Vaše práce končí. Od této chvíle vše zařídíme za Vás.

Kontaktujte nás