Naše služby

Kompletní zpracování účetnictví

Vedení účetnictví

Kompletní zpracování účetnictví a daňové evidence.

Mzdová agenda

Kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců.

Vedení účetnictví Pro své klienty zajišťujeme

Poznali jste kouzlo outsourcingu a hledáte komplexní vedení účetnictví, které bude sedět do poslední koruny, ušetří Vám čas i náklady? 

Pak jste tady správně. Společnost DAUPP nabízí profesionální vedení účetnictví, na které se můžeme spolehnout. Máme bohaté zkušenosti s vedením účetnictví v malých i velkých korporacích, spolcích nebo pro OSVČ. Díky neustálému vzdělávání a školení dokážeme rychle reagovat na legislativní změny a informovat Vás o jejich dopadu na Vaši činnost.
Kompletní zpracování podvojného účetnictví pro právnické i fyzické osoby, včetně podání na obchodní rejstřík.
Zastupování na úřadech při běžné komunikaci a při kontrolách.
Kompletní zpracování daňové evidence.
Příprava účetních dokladů pro jednání s bankami a leasingovými společnostmi ohledně financování Vašeho podnikání.
Vytvoření daňového přiznání z příjmů, DPH, silniční daně a majetkové daně.
Příprava platebních příkazů pro Vaši banku. 
Neziskové organizace a sportovní kluby. 
Sledování důležitých termínů a příprava uzávěrky.
Vedení evidence majetku.
Účetní poradenství.

Ceník vedení daňové evidence

Cena za vedení účetnictví se odvíjí podle celkového počtu dokladů (faktur, pokladních dokladů) a dále podle počtu položek na výpisu z účtu, množství zaúčtovaných účetních položek a složitosti účetních operací.
CEník ke stažení

Jak spolupráce probíhá?

Domluvíme si schůzku

Na základě Vaší poptávky si domluvíme schůzku, kde si sdělíme podrobné informace a probereme Vaše požadavky.

Podmínky spolupráce

Domluvíme si podmínky spolupráce, frekvenci vykazování výsledků a převezmeme si Vaše doklady a dokumenty.

Zpracování podkladů

A nyní Vaše práce končí. Od této chvíle vše zařídíme za Vás.

Vedení účetnictví Pro své klienty zajišťujeme

Jsme si vědomi kolik času ukrojí příprava mezd, tvorba výplatnic, starosti s finančními úřady, pojišťovnami a jinými orgány nebo dokládání náležitostí. 

Proto jsme Vaší pravou rukou v oblasti personalistiky a mzdové agendy. Díky dlouholetým zkušenostem s různými druhy podnikání Vám poskytujeme odborné služby, které Vám ušetří starosti, čas i peníze.
Kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců.
Tvorba přehledů pro úřady.
Zastupování, na základě plné moci, při jednání se správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou nebo finančním úřadem.
Evidence na úřadech, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na správě sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťovnách.
Roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců.
Příprava příkazů k úhradě.
Evidenční a mzdové listy.

Jak spolupráce probíhá?

Domluvíme si schůzku

Na základě Vaší poptávky si domluvíme schůzku, kde probereme Vaše požadavky a seznámíme se s fungováním Vašeho podniku v oblasti mzdové agendy a personalistiky.

Podmínky spolupráce

Dále si vymezíme úkoly, které za Vás budeme pravidelně řešit, smluvíme si podmínky spolupráce a převezmeme si potřebné doklady a dokumenty.

Zpracování podkladů

A nyní Vaše práce končí. Od této chvíle vše zařídíme za Vás.
Adresa
Sokolovská 128/82
Praha 8 - Karlín, 18600
E-mail
daupp@daupp.cz
Telefon
+420 774 833 768+420 777 833 768
Provozní doba
Pondělí - Pátek: 8:00 - 16:00 hod.
Sobota - Neděle: zavřeno

Navštivte nás

DAUPP, s.r.o.

Firma Daupp s.r.o. Vám nabízí vedení, ekonomické daňové poradenství , rekonstrukci a kontrolu všech typů učetnictví.

Kontakt

Sokolovská 128/82
Praha 8 – Karlín 186 00
DIČ : CZ26177854
Naše služby jsou určeny jak pro FYZICKÉ, tak pro PRÁVNICKÉ osoby, neziskové organizace, SVJ.
© 2024 DAUPP, s.r.o.. Všechna práva vyhrazena