Poznali jste kouzlo outsourcingu a hledáte komplexní vedení účetnictví, které bude sedět do poslední koruny, ušetří Vám čas i náklady?
Pak jste tady správně. Společnost DAUPP nabízí profesionální vedení účetnictví, na které se můžeme spolehnout. Máme bohaté zkušenosti s vedením účetnictví v malých i velkých korporacích, spolcích nebo pro OSVČ. Díky neustálému vzdělávání a školení dokážeme rychle reagovat na legislativní změny a informovat Vás o jejich dopadu na Vaši činnost.
Kompletní zpracování podvojného účetnictví pro právnické i fyzické osoby, včetně podání na obchodní rejstřík.
Zastupování na úřadech při běžné komunikaci a při kontrolách.
Kompletní zpracování daňové evidence.
Příprava účetních dokladů pro jednání s bankami a leasingovými společnostmi ohledně financování Vašeho podnikání.
Vytvoření daňového přiznání z příjmů, DPH, silniční daně a majetkové daně.
Příprava platebních příkazů pro Vaši banku.
Neziskové organizace a sportovní kluby.
Sledování důležitých termínů a příprava uzávěrky.
Vedení evidence majetku.
Účetní poradenství.
Ceník vedení daňové evidence
Cena za vedení účetnictví se odvíjí podle celkového počtu dokladů (faktur, pokladních dokladů) a dále podle počtu položek na výpisu z účtu, množství zaúčtovaných účetních položek a složitosti účetních operací.
Jsme si vědomi kolik času ukrojí příprava mezd, tvorba výplatnic, starosti s finančními úřady, pojišťovnami a jinými orgány nebo dokládání náležitostí.
Proto jsme Vaší pravou rukou v oblasti personalistiky a mzdové agendy. Díky dlouholetým zkušenostem s různými druhy podnikání Vám poskytujeme odborné služby, které Vám ušetří starosti, čas i peníze.
Kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců.
Tvorba přehledů pro úřady.
Zastupování, na základě plné moci, při jednání se správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou nebo finančním úřadem.
Evidence na úřadech, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na správě sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťovnách.
Roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců.
Příprava příkazů k úhradě.
Evidenční a mzdové listy.
Jak spolupráce probíhá?
Domluvíme si schůzku
Na základě Vaší poptávky si domluvíme schůzku, kde probereme Vaše požadavky a seznámíme se s fungováním Vašeho podniku v oblasti mzdové agendy a personalistiky.
Podmínky spolupráce
Dále si vymezíme úkoly, které za Vás budeme pravidelně řešit, smluvíme si podmínky spolupráce a převezmeme si potřebné doklady a dokumenty.
Zpracování podkladů
A nyní Vaše práce končí. Od této chvíle vše zařídíme za Vás.