Unavuje Vás neustálé sledování termínů pro podání daňových přiznání, změn legislativy a daňových povinností?
Ztrácíte se v daňově uznatelných a neuznatelných nákladech nebo nevíte jakým způsobem evidovat údaje o příjmech a výdajích, majetku a dluzích?
Rádi za Váš vše vyřídíme.Nabízíme kompletní služby v oblasti daní a poradenství. Jsme Vám k dispozici pro jednorázové splnění daňových povinností i pro dlouhodobou spolupráci.
Vytvoření daňového přiznání z příjmů fyzických i právnických osob.
DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z nemovitostí.
Příprava účetních dokladů pro jednání s bankami a leasingovými společnostmi ohledně financování Vašeho podnikání.
Vyhotovení přehledů podle Vašich potřeb.
Zpracování povinných přehledů dle požadovaných zákonných předpisů.
Uzávěrky
Konzultace a poradenství.
Ceník za služby v oblasti daní a poradenství
Cena za vedení účetnictví se odvíjí podle celkového počtu dokladů (faktur, pokladních dokladů) a dále podle počtu položek na výpisu z účtu, množství zaúčtovaných účetních položek a složitosti účetních operací.
Pokud se jedná o jednorázovou spolupráci, například o zpracování daňového přiznání, lze se dohodnout prostřednictvím e-mailu a během pár hodin můžete mít hotové daňového přiznání ve Vaší schránce. Záleží na období a vytíženosti našich pracovníků.
Odesílání dokumentů
Na základě Vaší poptávky si domluvíme schůzku, kde si sdělíme podrobné informace a probereme Vaše požadavky.
Zpracování podkladů
Projednáme Vaši daňovou situaci a povinnosti z ní vyplívající, domluvíme si podmínky spolupráce a převezmeme si Vaše doklady a dokumenty.
Vezměte na úřad
A nyní Vaše práce končí. Od této chvíle vše zařídíme za Vás.